trešdiena, 2010. gada 10. marts

Kaiju vai baložu vietā

Braucām ar auto un pie vilciena stacijas, kur bijām iegriezuši tikt galā ar steidzamajām vajadzībām, es izsaucos: KAS TAS? Tie bija balti putni, daudz, ļoti daudz. Līdz šim es platos baltos spārnus debesīs biju aiz ieraduma noturējusi par kādu no tik daudzajiem kaiju paveidiem, bet šoreiz bija iespēja aizbraukt un apskatīt visu baru tuvplānā.
Man bija viss jānoskaidro..
- What is it?  [kas tie tādi?]
- Cockatoos.. [kukatū *?*?]
- oh.. look like parrots. [ak tā... izskatās pēc papagaiļiem]
- yeah [tā gan]
- how do u call them again? [vēlreiz kā jūs viņus saucat?]
- cockatoos [kūkatū]
-.........

Tikai pēc brīža manā pārpildītajā cietajā diskā atausa ideja... TIE TAČU KAKADŪ!!!! Tad nu sajūsmā vēros šajā zoodārzā parasti vienā eksemplārā apskatāmajā putnā, kas te bija nesaskaitāmā daudzumā. Kakadū, kakadū pie sevis galvā skandināju. Smaids nepazuda no sejas, jo beidzot tik jauki skanošais vārds bija ieguvis nozīmi. Piedāvāju virtuālu iespēju izbaudīt Austrālijas grāvmalas kolorītu.
Publicēts arī aizbraukt.lv

2 komentāri:

  1. Jēziņ .. Tā tik ir skaņa!!! Zini, es nedaudz pat nopriecājos ,ka šitie putni ir tikai tur - Kājām gaisā... He,he.. Smuki un interesanti jau viņi ir ,bet es gan negribētu ,lai man aiz loga kāds izdvestu tādas skaņas..

    AtbildētDzēst
  2. Lieliski, ka putnu sauc pa vidu starp kūku un tūtu, bet jezga nu gan pamatīga.Pārspēj pat kaijas jūrmalā vasaras rīta agrumā.

    AtbildētDzēst