trešdiena, 2010. gada 5. maijs

Auto manam brālēnam

Kādu dienu es ar savu brālēnu runājos skaipā un mēs nonācām līdz tādai pavisam puišu sarunai - atšķirības starp Austrālijas ielās redzamajām automašīnām un tām, kas ripo pa ceļiem Latvijā. Tad nu es ar savām auto zināšanām centos ilustrēt tipisku šejienes lielveikala autostāvvietu. Tālāk par mazliet plašāk sastopamajām japāņu un retāk redzamajām amerikāņu vai vācu auto markām es netiku, jo mana brālēna zināšanas Austrālijas automašīnu tirgū izrādījās krietni plašākas.
Es uzzināju par holdeniem - Austrālijā ražotām automašīnām. Kopš tā brīža nu esmu pievērsusi uzmanību visdažādākajiem modeļiem un viņu reklāmām. Holden galvenā ideja ir, lai ikviens austrālis varētu atļauties jaunu mašīnu - tās ir salīdzinoši lētākas, bet izskatās tīri labi. Jāpiezīmē, ka lietoto mašīnu tirgus šeit ir aptuveni nulles līmenī, jo servisi ir megadārgi. 
Tieši mans mīļais brālēns man turpat sarunas laikā lika googlā sameklēt bildi ar viņaprāt lieliskāko un vienlaikus nejēdzīgāko auto - vieglo auto ar kravaskasti. Kopš tās dienas uz ielas pilsētā redzu tik daudz šos mazliet dīvainos auto. Vietēji apgalvo, ka kravaskaste tiešām tiek lietota, bet nekad neesmu to redzējusi piepildītu. Nu es jau jūtos tīri labs eksperts par dažādajām šo Holden Ute auto krāsām, kādas atrodamas ielās - citus tehniskākus parametrus salīdzināt nemāku. 
Un tomēr, katru reizi, kā ieraugu šo auto, un, ticiet man tas ir visai bieži, es atceros par brālēnu un nodomāju - re, kur mana brālēna auto. Visticamāk jau viņš nekad šo dīvaino braucamo neizvēlēsies par savu un tomēr, kaut vai tikai ironiski, te tā ir - manam brālēnam vārddadienā, turklāt vislieliskākajā krāsā no visām.

1 komentārs:

  1. Paldies, mīļo sīca-mā :* Šī tiešām ir jauka krāsa, kas šim forši nejēdzīgajam automobilim patiesi piestāv :) Es šādu auto izvēlētos kā otro vai trešo ģimenes auto, taču vecajā kontinentā tādus nepārdod :( Būs vien man jābrauc pie Tevis :)

    AtbildētDzēst