otrdiena, 2010. gada 30. marts

Tas pats kontinents


Acimredzami esmu nonakusi vieta, kur datoram nav iekartota iespeja radit mikstinajumzimes. Tas mazliet apgrutina rakstisanu un iespejams ari lasisanu, bet savu uzticamo lasitaju laba esmu ar mieru censties.
Izbaudu Sidnejas plasumus. Ari bildes man jau daudz, bet stundu garaja lidojuma vadu ar ko no fotokameras tas dabut datora ta ari lidzi nepanemu. Zel, bildes bus velak.

Ir skaisti, izbraukt ar prami pa Darlingharboru (ar jahtam pilno ostas teritoriju), paskatities uz tik slaveno operas eku vai parbraukt pa Sidnejas attelos tik biezi redzeto tiltu, kas neparstaj man atgadinat dzelzcelja tiltu Riga. Sodien list lietus, tapec kulturalas apskates vieta mani pavadoni izvelejas iepirksanos un es tiku pie skaisti violetas kleitas. Dzordza ielas ticams ir katra Australijas pilseta, un ne tikai tas - visu Britanijas karalu un  karalienju vardi seit ielikti ielu nosaukumos. Ta nu vini te dara.
Ceru rit redzet vel ko no Sidnejas, bet vai bus iespeja jus informetpar manie atklajumiem nemaku vel teikt. Brisbena atgriezos Lieldienas un esmu apnemusies krasot olas pec latviesu paganu un vietejo aborigenu jauktajam tradicijam. Turiet ikskus lai izdodas! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru